اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال
اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

تیم منتخب دورگروهی جام ملت های آسیا


مدافع تیم ملی فوتبال ایران در جمع 11 بازیکن برتر مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا قرار گرفت.


 مرتضی پورعلی گنجی، پدیده تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا توانست با انتخاب AFC در بین 11 بازیکن برتر این مرحله قرار گیرد.

مرتضی پورعلی گنجی که توانست با نظر کارلوس کی‌روش بعنوان بازیکن ثابت تیم ملی در دیدارهای مقدماتی جام ملت‌های آسیا قرار گیرد، با عملکرد فوق‌العاده‌اش مسوولان این مسابقات را مجاب به انتخابش به عنوان یکی از 11 بازیکن برتر مرحله مقدماتی کرد و در قلب خط دفاعی این تیم قرار گرفت.

تنها نماینده ایران در تیم منتخب مرحله گروهی در کنار یوشیدا و ناگاتومو از ژاپن و چادوری از کره جنوبی در پست مدافع قرار گرفته است.

این تیم درون دروازه‌اش مت رایان از استرالیا را دارد و در خط میانی کی سونگ یوئنگ از کره جنوبی، عمر عبدالرحمان از امارات، سونگ که از چین، کیسوکه هوندا از ژاپن و لونگو از استرالیا حاضر شده اند و علی مبخوط از امارات نیز مهاجم برتر مرحله گروهی اعلام شده است.


 

خواستگاری از دختر مورد علاقه در جریان دیدار ایران و امارات! + عکس

در جریان دیدار تیم های ایران و امارات در مرحله گروهی جام ملت های آسیا اتفاق جالبی افتاد.

یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه دیدار ایران و امارات دست به کار جالبی زد و از دختر مورد علاقه خود خواستگاری کرد. این جوان ایرانی مقیم استرالیا پس از اینکه چنین کاری کرد مورد تشویق بی نظیر تماشاگران قرار گرفت.

البته با توجه به ازدحام هواداران ایرانی در استرالیا و استقبال از دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا از سوی هواداران پر شور ایرانی اتفاقات حاشیه ای زیادی می افتد، از خواستگاری و درگیری گرفته تا تلاش برای گرفتن سلفی های عجیب و غریب و حمله به اتوبوس تیم ملی !

کی‌روش:بانهایت تمرکز آماده بازی باعراق هستیم


کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران آماده به نمایش گذاشتن بهترین فرم ایران در مرحله حذفی جام ملت های آسیا است.


 پس از کسب هر 9 امتیاز دور مقدماتی تیم ایران روز جمعه مقابل عراق تیمم دوم گروه D قرار می گیرد. کی روش می‌گوید: اینکه ما از ترکیب اصلی در بازی با امارات استفاده نکردیم واکنشی به دو کارت زرد و یک مصدومیت بود. می خواستیم به چند بازیکن جدید به خصوص در خط جلو بود. حالا ما با تیم کامل آماده بازی در یک چهارم نهایی هستیم. همانطور که دیدبد بازیکنان جوان تجربه خوبی بدست آوردند و بازی خوبی انجام دادند البته من نقشه داشتم از برگ هایم در جریان بازی استفاده کنم و البته در ذهنم داشتم که اگر لازم شد از آس هایم در جریان بازی استفاده کنم.تجربه بازیکنانی که به میدان آمدند باعث شد آنها نقش مهم شان را به خوبی نشان دهند.این یک پیروزی خوب مقابل امارات بود تیمی که از نظر من بهترین تیم غرب آسیایت و بازیکنان جذاب و ترکیب فوق العاده ای دارد.آنها سالهاست مقابل هم بازی می کنند و قرار گرفتن کنارشان دشوار است. آنها به اندازه یک تیم باشگاهی با هم قوی هستند.

او در خصوص پاس کاری گفت: ما تمرکز خود را نشان دادیم و در سطحی قابل قبول نمایش دادیم و تیم مقابل را قربانی بازی خوب خود کردیم.ما در قسمت هایی از نظر حمله و تحرک بهتر از امارات بودیم و البته در بازی با امارات پاس کاری خوبی داشتیم اما اصراری هم به این کاری نداشتیم. از نظر جابجایی، نفوذ و ایجاد خطر بهتر از امارات بودیم. این بازی فوق العاده ای از نظر فنی و احساسی بود.

داور دیدار ایران و عراق در یک چهارم نهایی مشخص شد

بنجامین ویلیامز دیدار ایران و عراق را قضاوت خواهد کرد.


خبرگزاری فارس: ویلیامز استرالیایی داور بازی ایران و عراق شد

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا،بنجامین ویلیامز استرالیایی قضاوت دیدار ایران و عراق در مرحله یک چهارم پایانی جام ملت های آسیا را برعهده خواهد داشت.

این بازی ساعت 10 صبح روز جمعه برگزار می شود.

واکنش بازیکنان عراق به رویارویی برابر ایران


بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق بازی برابر ایران را سخت توصیف کرده با این حال از آمادگی خود برای این دیدار خبر دادند.


تیم ملی فوتبال عراق توانست با شکست دو بر صفر فلسطین 6 امتیازی شود و صعودش را به مرحله یک چهارم نهایی مسجل کند تا در این مرحله به مصاف ایران برود.

بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق پس از پیروزی برابر عراق و نهایی شدن مصافشان برابر ایران واکنش نشان دادند. ضرغام اسماعیل، مدافع عراق گفت: قبل از هر چیز می‌خواهم این موفقیت را به مردم عراق تبریک بگویم. به همه آنها قول می‌دهیم که با نهایت تلاش خود برابر حریفان به میدان خواهیم رفت. از ابتدا هم وظیفه‌ای را که بر عهده داشتیم به خوبی درک کردیم. می‌خواهیم قهرمانی خود در سال 2007 را تکرار کنیم. برابر ایران خواهیم جنگید. برای رسیدن به فینال هر آن چه را در توان داریم ارائه خواهیم کرد.

سعد عبدالامیر دیگر بازیکن عراق هم گفت: می‌خواهیم به بازی‌های خوب خود ادامه دهیم و به مراحل بالاتر صعود کنیم. باید در دور بعد به مصاف ایران برویم. این تیم را به خوبی می شناسیم. پیروزی در دیدار برابر فلسطین به ما انگیزه داد تا در دیدارهای بعدی خود هم پیروز شویم. ما به عنوان بازیکن به دنبال شاد کردن ملت عراق هستیم و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم.

یاسر قاسم هم در واکنش به دیدار برابر ایران گفت: ایران تیمی قوی و سختکوش است. این تیم سابقه حضور در جام جهانی را دارد و به همین خاطر بازیکنان باتجربه‌ای در آن بازی می کنند با این حال ما می توانیم به خوبی برابر این تیم بازی کنیم و خود را با شرایط وفق دهیم.

او ادامه داد: نباید از صعود به دور بعد خوشحال باشیم؛ چرا که هدف ما راه یافتن به جزو 8 تیم نیست بلکه هدف ما قهرمانی است. آرامش سلاح ما برای پیروزی برابر ایران است.

به خاطر باخت به ایران اشک نمی ریزیم


عمر عبدالرحمان ستاره تیم ملی امارات از مردم کشورش عذرخواهی کرد.


عمر عبدالرحمان ستاره تیم ملی امارات در خصوص باخت به ایران گفت: به رغم بازی برترمان مقابل حریف و دراختیار داشتن توپ و میدان بازی را باختیم. من در اینجا می خواهم از ملت امارات که به خاطر این باخت غمگین شده اند عذرخواهی کنم و بگویم مطمئن باشد ما در یک، چهارم نهایی بازی بهتری انجام خواهیم داد. این تقدیر الهی بود و ما مقابل تقدیر تسلیم هستیم. ما توپ و میدان را به طور کامل در اختیار داشتیم و فرصت های زیادی را هدر دادیم. اما در وقت مرده مسابقه گل خوردیم و برتری مان را از دست دادیم. فلسفه فوتبال همین است ما باید راضی به تقدیرمان باشیم و برای این باخت اشک نریزیم. من و بازیکنان امارات این دیدار را به چشم یک بازی تدارکاتی برای حضور قوی تر در مرحله حذفی می بینیم.

عبدالرحمان ملقب به عموری در مورد ترس بازیکنان از دیدارهای مرحله حذفی صحبت کرد: بازی های مرحله حذفی سخت و باخت در این بازی ها غیرقابل جبران است به همین علت لازم است ما سعی بیشتری کنیم و خود را به 4 تیم برتر آسیا برسانیم.

النزی: قول می‌دهیم ژاپن را ببریم


مهند الانزی از ملت امارات به خاطر باخت برابر ایران عذر خواهی کرد.


به گزارش "نقره نیوز"، الانزی بازیکن تیم ملی ایران به مردم امارات قول برد در بازی بعدی برابر ژاپن را داد. او گفت: در بازی آینده بازی بهتری می بینید.

او که خیلی ناراحت بود گفت: بازی بزرگی مقابل ایران انجام دادیم و در تمام مدت بازی برتر از حریف بودیم اما گلی نابهنگام خوردیم و فرصتی برای جبران نداشتیم. ما از مواجهه با هیچ تیمی در مرحله حذفی هراس نداریم و برای رسیدن به مراحل بالاتر عزم قوی داریم.

نکونام جلوی درگیری خسرو حیدری و تیموریان را گرفت + عکس


نکونام
در جریان بازی ایران و امارات اتفاقی افتاد که از چشم اغلب بینندگان دور ماند.

خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان تحت تأثیر فشار بازی از لحاظ عصبی به هم ریختند و با صدای بلند با یکدیگر حرف زدند که خوشبختانه نکونام نزدیک صحنه بود و به عنوان کاپیتان همبازیان خود را فراخواند و از آنها خواست آرامش خود را حفظ کنند البته یکی از بازیکنان تیم ملی می‌گفت در این صحنه که برخی عکاسان ثبتش کرده‌اند، نکونام در حال تقسیم وظیفه میان خسرو و آندو بود اما این عکس‌ها می‌گوید نکو در حال رفع سوءتفاهم میان تیموریان و حیدری است.

خارج شدن هواپیما از باند در تبریز به همراه عکس


خارج شدن هواپیما از باند در تبریز به همراه عکس
مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی افزود: پس از این اتفاق، مسافرین توسط نماینده شرکت هواپیمایی مستقر در فرودگاه از هواپیما خارج و به سالن فرودگاه منتقل شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: هواپیمایی MD شرکت هواپیمایی زاگراس قبل از پرواز از فرودگاه بین‌المللی تبریز به مشهد از باند خارج شد.

 محمد صفایی اظهار داشت:  روز دوشنبه  بیست و نهم دی ماه یک فروند  هواپیمای MD  شرکت هواپیمایی زاگرس، ساعت 15 :15  بعد از ظهر، قبل از پرواز به مشهد مقدس در ابتدای باند و به هنگام دور زدن جهت انجام پرواز از باند خارج و وارد شانه خاکی باند شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی افزود: پس از این اتفاق، مسافرین توسط نماینده شرکت هواپیمایی  مستقر در فرودگاه از هواپیما خارج و به سالن فرودگاه منتقل شدند.
 
صفایی گفت: پس از چند ساعت تلاش همکاران ایمنی  زمینی و خدماتی این اداره کل و نماینده شرکت هواپیمایی  مستقر در فرودگاه، این هواپیما توسط خودروی یدک کش به رمپ فرودگاه منتقل شد.
 
وی افزود: با لطف و عنایت خداوند متعال ، هیچ مشکلی برای این پرواز و مسافران آن پیش نیامد و آنان با پرواز جایگزین شماره 4056 در ساعت 21:15 به مشهد مقدس پرواز کردند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/10/havapyma1.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/10/havapyma2.jpg